JyväsCHOCO

- Toimitusehdot -

Toimitusehdot

Yleistä

JyväsCHOCO-verkkokauppa on JyväsCHOCO-yrityksen ylläpitämä markkinapaikka, jossa se myy valmistamiaan tuotteita. 

JKonditoria&Kurssit pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Tilaamalla verkkokaupasta, hyväksyt nämä toimitusehdot ja henkilötietojesi käyttämisen. 

Tilaaminen

Myymme täysi-ikäisille henkilöille tai alaikäisille, joilla on huoltajan suostumus tilaamiseen. Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Erityisesti on hyvä tarkistaa, että puhelinnumero on oikein, sillä Posti lähettää paketin saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä. Myyjä ei vastaa väärin annettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa.

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilaamalla asiakas sitoutuu näihin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna maksupalvelu. Maksuissa noudatetaan Klarna shoppailupalvelun ehtoja.

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan, posti tai nouto yrityksestä Haukkamäentie 28 (torstaisin 16.30-19). Suomessa käytettävissä on Posti kuljetuspalvelut.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Postipaketti toimitetaan lähtökohtaisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Jos valittu noutopiste on täynnä, saattaa Posti ohjata paketin johonkin toiseen noutopisteeseen. Tälle lähettäjänä emme voi mitään, eikä meiltä näissä tilanteissa tehdä Postille uudelleenohjauspyyntöjä. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. 

Toimitamme vain Suomen sisällä. Emme toimita tuotteita ulkomaille.

Toimitusaika

Lähetämme tuotteet tavallisesti 2 – 4 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä, mutta pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Jos tähän toimitusaikaan tulee viivästystä, olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse. Emme vastaa tavaran kuljettajasta johtuvista viivästyksistä.

Palautusoikeus

Verkkokaupassamme noudatetaan kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden palautusoikeutta. Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia, käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus koskee yksityisiä kuluttajia. Palautuskuluista vastaa asiakas.

Yhteydenotto sähköpostitse tulee tapahtua 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen voi tehdä vasta, kun sähköpostiin on vastattu.

Ilmoita sähköpostissa: nimesi, postiosoitteesi ja tilausnumero. Palauta tuotteet postipakettina osoitteella JyväsCHOCO, Haukkamäentie 28, 40270 Palokka. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä. Palautuksen pakkausvastuu on asiakkaalla. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautuksen.

Noutamattomat tilaukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.

Kuluttajansuojalain 6 luvun perusteella tavaran passiivinen noutamatta jättäminen noutopaikasta ei ole etämyyntisopimuksen pätevä peruuttamistapa. Lähetyksen noutamatta jättäminen on syy kaupan purkautumiseen. Veloitamme 15,90 euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu postista Postin antaman säilytysajan puitteissa.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen jyvaschoco@gmail.com.